onsdag 29 oktober 2008

29/10


yes, idag har jag vart såå effektiv.

vaknade 0550, för att snooza tills 0615= PANIK! jag börjar jobba kl 7!!
Resulterade i att jag fick slänga på mig kläder & hann inte laga kaffe =me goes zombie. jag är ju smått beroende av mitt morgonkaffe.
så det blev hälla i mig en actimel & köra i hyffsat laglig fart till jobbet.

på kvällen blev det friskis, danspass. fick lite känslan av yra höns som sprang hit och dit. men kul var det!
igår avslutades min jakt på höststövlar. det var visserligen med ångest jag lämnade fram mitt visakort(I mean, brukar inte köpa så dyra skor..), men är supernöjd med dem.
Blev Tommy Hilfiger, ursäkta den halvkassa bilden.
Kvällsångesten håller sig lugn idag (konstig mening det blev ;P) & det får jag väl va tacksam för (tänk positivt för helvete!!). Beror väl främst på allmän trötthet..



Inga kommentarer: