måndag 17 november 2008

november rain.

it's hard to hold a candle
in the cold November rain
inte bloggat på länge, beroende på tidsbrist/ointresse/allmän slöhet.


idag gick jag upp 0430, delvis för att bevisa att jag är en icke-bilberoende människa(eller p.g.a att bilen är på service..) och för att jag haatar att stressa på morgonen när jag måste ta bussen jävulskt tidigt(börjar jobba 0700)


det klart värsta är mörkret! man borde ju gå i ide på vintern, iallafall jag!!
nej, färdignällt.
fixade ändå ihop en räksallad när jag kom hem, vilade/halvsov & hällde i mig my beloved coffee,
sen blev det iväg till spinning,
var kom den energin från ? ;P
aja, klagar inte. brukar vara världens tröttaste/osocialaste varelse när jag har jobbat 7-16. de dagarna slutar i regel: somna-framför-teven.

skriver mer imorgon, orkar inte gräva ner mig djupare i några malande tankar just nu..

Inga kommentarer: